معرفی وکیل پایه یک در شیراز

در این وبلاگ به معرفی وکیل های خوب طلاق، وکیل چک، وکیل مهریه و مشاوره حقوقی خوب در شیراز می پردازیم

معرفی وکیل پایه یک در شیراز

در این وبلاگ به معرفی وکیل های خوب طلاق، وکیل چک، وکیل مهریه و مشاوره حقوقی خوب در شیراز می پردازیم

وکیل دعاوی ملکی در شیراز

معرفی بهترین وکلای پایه یک دادگستری در شیراز، دفتر بزرگ خدمات حقوقی تخصصی در زمینه پذیرش پرونده و دعاوی ملکی در شهر شیراز و استان فارس ، قرارداد ملک ، پیگیری مطالبات ، مشاوره خرید و فروش ملک و ثبت اسناد.
جهت برقرار تماس و هماهنگی اولیه برای تعیین وقت می توانید با شماره تماس ها و راه های ارتباطی درج شده در این پست در تماس باشید - هم اکنون وکالت دعاوی ملکی توسط وکلای پایه یک دادگستری متخصص در این امر آقایان دشتی، دهقان، قائدی و امیرپور  از طریق این دفتر حقوقی انجام می پذیرد.


وکیل چک در شیراز

شماره تلفن های تماس:      09217989533

نشانی تماس با رایانامه (ایمیل):       info@dashtiali.ir


وکیل ملکی و متخصص املاک

اینکه وکیل ملکی در واقع وکالت چه دسته از پرونده هایی را بر دوش می گیرد را چنین می توان پاسخ داد که دعاوی ملکی یک اصطلاح حقوقی برای بخش بزرگی از پرونده های حقوقی و کیفری است که به گونه ای به موضوع ملک و اسناد ملکی مربوط می شود. اما در این شاخه از دانش حقوق پرونده ها و موضوع های فراوان و گوناگونی دیده می شود.

دعاوی حقوقی ملکی

برای نمونه موضوع الزام به تنظیم سند رسمی ، الزام به ایفای تعهد ملکی ، یا الزام نمونده به دریافت و اخذ گواهی پایان کار ساختمان - خلع ید و بخش بندی و افراز املاک مشاع و مشارکتی و صورت مجلس تفکیک ملک ،

دعاوی کیفری ملکی

دسته ی دعاوی کیفری ملکی می تواند شامل این موارد باشد، فروش مال ( ملک ) به غیر ، کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش املاک و ساختمان  و زمین ، جعل سند ، تصرف عدوانی و جلوگیری از حق و حقوق قانونی و دیگر موارد که همگی در دسته ی دعاوی ملکی جای می گیرند.

وکیل چک و سفته شیراز


داشتن و نداشتن وکیل ملکی

یک مثال را می توان در زمینه ی الزام به تنظیم سند رسمی برای موکلین نمونه آورد. یکی از مشکلات همیشگی و از پر شمار ترین پروند های دادگاه ها مشکلاتی است که پس از خرید و معامله ی ملک به وجود می آید. معمولا این مشکل برای کسانی که اقدام به خرید ساختمان زمین یا ملک می کنند به وجود می آید. این مشکل همان عدم حضور فروشندگان و مالکان ملک فروخته شده در دفترخانه و تنظیم سند رسمی انتقالی است. این مورد معمولا در زمان هایی به وجود می آید که مالک بخش بزرگی از ثمن معامله ( یعنی قیمت و بهای معامله ) را دریافت کرده اند اما با بالا رفتن قیمت ملک مورد نظر یا مثلا ناتوانی در پرداخت بدهی بانکی ( فک رهن ) در هنگامی که ملک مورد نظر در رهن بانک هست، شخص مالک از انجام این تعهد خودداری می کند.

الزام به تنظیم سند با وکیل ملکی در شیراز

اگر شما دچار چنین مشکلی شده اید بدون شک داشتن یک وکیل باعث خواهد شد که به چنین مواردی دست یابید:
اگر فروشنده ملک سر موقع حاظر نشد، مدت زمان تنظیم سند رسمی بسیار کم تر خواهد بود
باتوجه به وکالت داده شده دیگر نیازی به حضور خریدار در دادگاه نخواهد بود
وکیل ملکی به سادگی می تواند خساراتی که در قرارداد در نظر گرفته شده است را با شتاب از فروشنده ی ملک درخواست نماید
اگر ملک در رهن بانک باشد درخواست فک رهن را از فروشنده انجام دهد
و اگر مالک و فروشنده اقدام به انتقال و تنظیم سند نکند وکیل ملکی می تواند با حضور یافتن مامور دادگاه برای تنظیم سند رسمی به نام موکل یا همان خریدار اقدام نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.