معرفی وکیل پایه یک در شیراز

در این وبلاگ به معرفی وکیل های خوب طلاق، وکیل چک، وکیل مهریه و مشاوره حقوقی خوب در شیراز می پردازیم

معرفی وکیل پایه یک در شیراز

در این وبلاگ به معرفی وکیل های خوب طلاق، وکیل چک، وکیل مهریه و مشاوره حقوقی خوب در شیراز می پردازیم

معرفی بهترین پیتزا و فست فودی شیراز

معرفی بهترین رستوران و فست فود شیراز

خیلی ساده می رم سراغ موضوع. من زیاد اهل فست فود و پیتزا هستم و معمولا توی شیراز برای پیدا کردن یک پیتزا فروشی خوب دچار مشکل هستم. البته همیشه دنبال چیزهای جدید هم هستم. تا اینکه با توصیه ی یکی از دوستان که گویا برای خرید همبر به بلک برگر یا همبر سیاه در خیابان حافظ یا قدیم قرآن رفته بود ( همون خیابونی که تو باغ جهان نما هست ) به رفتن به یک پیتزا فروشی جالب پیشنهاد شدم. چرا؟ چون این پیتزا فروشی چند تا موضوع متفاوت داشته. به نظرم محیط آروم و متفاوت از همه چیز مهم تر هست البته این نظر شخصی من هست و برخی کیفیت رو بسیار مهم می دونن.


تفاوت ها ی پیتزا ژاو

1- محیط آرام و دلنشین که به دلیل عقب نشینی خیابان ایجاد شده

2- پیتزایی جدید با طعم جدید و نو و غیر تکراری

3- گویا گردانندگان و مدیریت این پیتزا فروشی در ایتالیا و لهستان ساکن بودن

4- فرم نظرسنجی و احترام به مشتری. پای هر میز یک فرم نظر سنجی گذاشتن


در نتیجه من هم به شما توصیه می کنم حتما اینجا رو آزمایش کنید. نظر بدین و امتیاز وفاداری بگیرین که می تونه تخفیف داشته باشه براتون و نظرتون رو هم بگین که چطور بوده و این معرفی به دردتون خورده یا نه

آدرس پیتزا ژاو شیراز

از روی این نقشه ی گوگل مپ می شهبه خوبی نشانی و آدرس رو پیدا کرد

شیراز - خیابان حافظ ( قدیم قرآن ) روبروی باغ جهان نما و پمپ بنزین - جنب کافه سووشون و کافه رستوران جردن

آدرس پیتزا فروشی ژاو شیراز

 


----

تبلیغات

 چای لاغری تن فیت لاغر کننده دمنوش

خرید اینترنتی و پرداخت درب خانه چای لاغری تن فیت لاغر کننده دمنوش

ساعت بند چرم کاسیو اصل bem 506

خرید اینترنتی و پرداخت درب خانه ساعت بند چرم کاسیو اصل bem 506

 شارژر فندکی ماشین

خرید اینترنتی و پرداخت درب خانه شارژر 2 پورته فندکی ماشین

بخور فندکی ماشین

خرید اینترنتی و پرداخت درب خانه بخور فندکی خوشبوکننده ماشین


گردنبند مرغ آمین

خرید اینترنتی و پرداخت درب خانه گردنبند مرغ آمین

مینی پنکه همراه USB

خرید اینترنتی و پرداخت درب خانه مینی پنکه همراه USB



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.